zaterdag 31 oktober 2015

Zet De Bloemetjes Maar Buiten

Afgelopen week heb ik een kaartje gemaakt voor een challenge waarbij de gescheurde randjes werden gebruikt. Ik vond dat toch wel weer erg leuk om te doen, daarom nog een kaartje ermee gemaakt. 
 Als basis heb ik craft papier gebruikt met daarop gebroken wit linnen, licht craft linnen, donker craft linnen en olijf groen linnen. Deze  kleuren heb ik allemaal een randje gescheurd. Aan de linker kant van de kaart heb ik een touwtje gewikkeld met daarin een strikje. De twee snijmallen takken/swirls zijn van Marianne Design en ook de tekst stempels is van MD. De bloemetjes en knop bloemetjes aan de linker kant samen met de tekst stempel maakte de kaart af. 
Fijne Dag!
Liefs Debbie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is altijd leuk een berichtje te krijgen.
Lees ze dan ook met veel plezier.
Liefs Debbie