donderdag 22 oktober 2015

Sneeuwpop

Afgelopen week heb ik 2 kleine vierkante 10 x10 cm kaartjes gemaakt voor de challenge van Marianne Design.
Ik doe dat niet vaak, maar vond het erg leuk.
Daarom vandaag een klein kaartje met de maat 13 cm x 6,5 cm.
Voor dit schattige kaartje heb ik een paarse basis gekozen. Hierop zit een donker paarse kleur in een maatje kleiner. Met daarop een lichtere paars/lila in weer een maat kleiner.
Met een rondpons heb ik drie rondjes uit Terschelling papier geponst (dit gebruik ik op te stempelen en kleuren, mag natuurlijk ook iets anders zijn).
De winter editie van kleine Marianne Design stempels heb ik gebruikt als plaatjes. Rondom het rondje heb ik een randje distress inkt afgevinkt.
Om de kaartje wat meer body te geven gebruik ik foam blokjes. Voordat ik deze gebruik doe ik de plaatjes iets opbollen.
Aan de linker kant van de kaart zit een touwtje gewikkeld met daaraan een sterretjes bedel.
 Morgen laat ik een kaartje zien met de zelfde opbouw en basis. Maar met een totaal ander onderwerp!
Raden jullie wat het zal zijn?
Fijne dag.
Liefs Debbie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is altijd leuk een berichtje te krijgen.
Lees ze dan ook met veel plezier.
Liefs Debbie