zaterdag 24 oktober 2015

Hoera een Jongetje

Om toch nog even in de kleine kaartjes te blijven heb ik nu een blauwe versie.
Waarom ik van de vorige kleine kaartje 2 dezelfde opbouwen had gemaakt?
Heel simpel.... snij een grote vierkante 13x13cm kaart door het midden en je hebt deze schatjes van 13x6,5 cm.
Dat is dus de reden dat er twee zijn met dezelfde kleur. Ik vind het zonde om de andere helft weg te gooien, vindt je ook niet?
 Voor dit kaartje is de basis een crème linnen kaart, met daarop in een maatje kleiner lichtblauw linnen en weer daarop donker blauw.
Met een rondjes pons heb ik drie blauwe rondjes gemaakt en de stempels van Marianne Design hebben het afgemaakt.
Alleen nog even een touwtje om de linker zijde gemaakt.
Morgen krijgen jullie even wat anders dan een klein kaartje te zien. En daarna laat ik de andere helft van deze vierkante kaart zien.
Fijne dag.
Liefs Debbie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is altijd leuk een berichtje te krijgen.
Lees ze dan ook met veel plezier.
Liefs Debbie