woensdag 28 oktober 2015

Sketch

Er is een challenge met ontzettend leuke sketch bij cheerfulsketcheschallenge. Ik heb mijn idee erop los laten gaan.
Dit is een kaart die ik niet vaak maak. Simpel maar sjiek al zeg ik het zelf.
 Als basis heb ik een crème linnen kaart gebruikt. Daarop lila linnen in een maatje kleiner, ook de craft weer een stuk kleiner, deze rond gegaan met de fineliner voor wat effect. Aan de linkerzijde een strook donker paars. Met daarop aan de rechterzijde een lila vierkantje. Op dit lila vierkantje zit crème linnen met de prachtige stempel van Marianne Design. Op de donker paarse strook een stuk bloemen lint van MD geplekt. Afgemaakt met wat roosjes, mini bloemetjes en de pearlmaker.
Iedereen die op de kreadoe staat of er naar toe gaat. Veel succes en plezier!!
Fijne Dag
Liefs Debbie

2 opmerkingen:

  1. Prachtige sjieke kaart.
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtig kaartje. Leuk gedaan zo.
    Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches.
    Groetjes Geesje (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd leuk een berichtje te krijgen.
Lees ze dan ook met veel plezier.
Liefs Debbie