donderdag 19 november 2015

Wishing you a lovely dag

Vandaag een kaartje gemaakt naar idee van een lift challenge #96.
Ik weet niet of hij er aan voldoet maar laten we het proberen. 
Het gaat om de stempel rand aan de zijde.
 Als basis een lila kaart gebruikt met daarop een maat kleiner donker paars en daarop craft papier. Van de voorkant heb ik een stuk afgesneden zodat deze korter is. Op een strook lila heb ik een rand gestempeld met diverse stempels van hartjes, bloemetjes en vlinders. Deze heb ik met een rand erlangs uitgeknipt. De achterkant heb ik afgerond met hoekponsje en daarin ook craft geplakt met daarop her en der een stippeltje. Aan de linker zijde een rand gestempeld met kleine hartjes. Een touwtje eromheen gewikkeld met een knoopje erin, over het knoopje een tekst stempel met banner geplakt.
Fijne Dag!
Liefs Debbie

2 opmerkingen:

  1. ja hoor, deze voldoet eraan, je hebt de schets gevolg, de stempelrand en je hebt ook je eigen draai eraan gegeven en dat mag altijd! Een beetje stoer en lief tegelijk vind ik je kaart. Mooi gedaan Debbie en fijn dat je met ons meelift, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel eigen door het kleur gebruik. Mooi deze combi. Leuke lift, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd leuk een berichtje te krijgen.
Lees ze dan ook met veel plezier.
Liefs Debbie