woensdag 11 november 2015

Heel Veel Beterschap

 Vandaag twee beterschapskaartjes. 
Als basis heb ik een lichtroze kaart gebruikt van 13x6,5cm. Daarop craft in een maatje kleiner en daarop donker roze. Van craft en licht roze twee rondje gesneden met daarop in olijf groen de tekst Heel Veel Beterschap van Joy! en met de lieve cats&dogs stempel van Marianne Design dit leuke kleurrijke exemplaar gemaakt. Eigenlijk is het een kerst stempel, maar ik vind dat je het in dit geval niet ziet. Aan de linker zijde heb ik een touwtje gewikkeld met een strikje erin. Twee kleuren bloemetje met in het midden een roosje. Bolletjes sprietjes erin gestoken. Met een klein vlinder ponsje en wat pearlmaker heb ik het plaatje compleet gemaakt. 
 Aangezien ik er twee nodig had heb ik er nog zo eentje gemaakt maar dan net even anders. 
 De cats&dogs stempel heb ik gewisseld met de beterschap. Zo creëer je net even een andere kaart. 
Voor iedereen die vanavond langs de deuren gaat met de kinderen en lampionnen... veel plezier!
Fijne Dag!
Liefs Debbie

1 opmerking:

Het is altijd leuk een berichtje te krijgen.
Lees ze dan ook met veel plezier.
Liefs Debbie