zondag 8 november 2015

Love

Ik vind de stempel set met het thema liefde  van Joy! zo gaaf. Maar weet hem eigenlijk niet zoveel te gebruiken. Nu zag ik van de week ergens wat leuks voorbij komen met gewoon wat rondjes en daar kreeg ik inspiratie van. Het is totaal iets anders geworden dat ik heb gezien, maar vind hem erg leuk geworden.
 Als basis heb ik een gebroken witte linnen kaart gebruikt. Van craft en licht roze heb ik een opleg gemaakt maar voordat ik deze plakte heb ik er een touwtje omheen gedaan. Onderin uit het midden een strook donker roze linnen met daarop drie rondjes olijf groen. Aan de linker zijde bij het touwtje een rozen toefje gemaakt. Met stazon inkt dit mooie hart gestempeld op donker roze en rond uitgesneden. Tekst love van Joy! gestempeld en rechts boven geplakt. 
Fijne dag! 
Liefs Debbie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is altijd leuk een berichtje te krijgen.
Lees ze dan ook met veel plezier.
Liefs Debbie