vrijdag 22 januari 2016

Vintage

Vandaag laat ik jullie een Vintage kaartje zien. 
Deze heb ik gemaakt als Gast Designer voor Cheerful Sketches
Als basis heb ik een licht roze linnen kaart gebruikt met daarop olijf groen linnen. De hoekjes zijn afgerond met een hoekponsje. Prachtige ronde snijmal met mooie sierrand is van Marianne Design, met daarop een craft rondje, die een stik steekje rondom heeft gekregen met de fineliner. Strook van craft, licht roze linnen en olijf linnen siert langs de onderste helft en de digi is gesneden met de act snijmal van MD, die gemat is met Licht roze. Digi is gekleurd met distress inkt. Touwtje, klein label ponsje (tekst MD), vlinder ponsje en roosjes maakte de kaart helemaal af. 
De opbouw van de kaart is natuurlijk de sketch van deze maand. 
Bedankt dat ik deze maand de gast designer mocht zijn!
Fijne dag!
Liefs Debbie

1 opmerking:

  1. Een prinsesje, ik word er blij van...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd leuk een berichtje te krijgen.
Lees ze dan ook met veel plezier.
Liefs Debbie