maandag 28 december 2015

Kerstkusjes

Dan krijg je ineens een vraag... in september.
Kan jij iets maken voor aan de kerstcadeautjes?
Natuurlijk kan ik dat, wat heb je in je hoofd?
Iets met roze en glitter, de namen van de tweeling erop en natuurlijk iets met kerst. 
Zie hier mijn resultaat....
Tags gemaakt met de snijmal van Tim Holtz. Daarop licht roze met een stukje maja design papier. Ronde snijmal met sierrand is van Magnolia, daarop zijn de namen gestempeld met een ABC setje. De kristallen zijn van Tim Holtz, deze zijn geïnkt met distress inkt en daarop glitterlijm (in het echt ziet dat er leuker uit). Tekst stempels van Joy! en MD. Wat pearl maker en een touw om aan het cadeautje te knopen. 
Ik zeg... geslaagd!
En dat blijkt, twee dagen na het afgeven van de labels kreeg ik de foto dat de cadeautje klaar zijn. Let wel.... het was toen half oktober. 
Je was er vroeg bij Kim, maar dat mag de pret niet drukken!!
Inmiddels heeft iedereen de cadeautjes gekregen... en kon ik het dus eindelijk (haha) aan jullie laten zien.
Fijne dag!
Liefs Debbie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is altijd leuk een berichtje te krijgen.
Lees ze dan ook met veel plezier.
Liefs Debbie